FAQ: Najczęściej zadawane pytania

W tym miejsu zestawiliśmy najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Jeśli nie ma pośród nich interesującego Cię zagadnienia, prosimy o kontakt z nami.

W jakich godzinach Państwo pracują?

Firma R-SERVICE otwarta jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00

Jakich części zamiennych używają Państwo do regeneracji podzespołów?

Używamy tylko oryginalnych części dostarczanych nam przez firmy, których posiadamy autoryzację, oraz części znanych światowych producentów.

Do jakich pojazdów/maszyn regenerują Państwo podzespoły.

Regenerujemy oraz produkujemy (wały napędowe) podzespoły do wszelkich typów pojazdów użytkowych a także maszyn: od samochodów osobowych, terenowych, dostawczych, busów, autokarów, samochodów ciężarowych, pojazdów rolniczych do maszyn i urządzeń stacjonarnych, przemysłowych, rolniczych. Jeżeli mają Państwo jakiś nietypowy pojazd lub maszynę prosimy o kontakt z naszą firmą. Jeżeli będziemy mogli pomóc, POMOŻEMY!

Czy Państwa działalność obejmuje tylko Bielsko-Biała i okolice?

Nie. Choć siedziba firmy znajduje się w Bielsku-Białej to zasięg naszej działalności obejmuje całą Polskę. Obsługujemy również klientów spoza Polski. Dostawy od i do odbiorców na terenie kraju i za granicą realizowane są za pomocą firm kurerskich i transportowych.

Jak sprawdzane są podzespoły po regeneracji?

Każdy wał po naprawie (także nowy) jest sprawdzany i wyważany dynamicznie na wysokich obrotach na wyważarce firmy Schenck. Każda przekładnia sprawdzana jest na specjalistycznym stanowisku kontrolnym symulującym jej pracę w warunkach rzeczywistych. Każdy rozrusznik i alternator sprawdzany jest na stole pobierczym. Każda pompa sprawdzana jest na specjalistycznym stanowisku kontrolnym.

Czy w Państwa firmie można liczyć na rabaty?

Rabaty są możliwe do uzyskania przez stałych klientów, korzystających z nasz regularnie. Rabaty są ustalane indywidualnie. Nasza firma organizuje również różnego rodzaju promocje dla klientów indywidualnych. Dlatego proszę czujnie obserwować naszą stronę www.

Co zrobić w przypadku reklamacji Państwa usług?

Przede wszystkim należy niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Następnie zostaną Państwo poinstruowani o dalszych działaniach.

Jakie formy płatności Państwo akceptują?

Głównie jest to GOTÓWKA lub POBRANIE w przypadku wysyłki części za pośrednictwem firmy kurierskiej. Przy dłuższej współpracy z naszą firmą możliwy jest także PRZELEW jednak trzeba to wcześniej omówić z naszym działem sprzedaży.

Czy dajecie Państwo gwarancję na zregenerowane przez Państwa części?

Tak. Okres gwarancji zależy od naprawianego podzespołu. O szczegóły proszę pytać w naszym biurze

Jaki jest termin naprawy dostarczonego do Państwa podzespołu?

Wszystko zależy od rodzaju oraz złożoności naprawy. Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa pojazdy czy maszyny były jak najkrócej wyłączone z użytku.

Kto płaci za przesyłkę?

Za wszystkie przesyłki płaci klient w momencie nadania/odbioru paczki. Nie wysyłamy paczki na nasz koszt oraz nie doliczamy kosztów transportu na fakturze VAT (chyba że w szczególnych przypadkach wcześniej z nami skonsultowanych).

Z jaką firmą kurierską Państwo współpracują?

Stale współpracujemy z firmą OPEK. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby wysłać do Państwa część firmą która Państwo wskażą (np. DHL, UPS, DPD). Towar wysyłany i dostarczany jest tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku)

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Jeżeli większą część dnia spędzają Państwo w pracy, to proponujemy dostawę części na adres firmowy (podając jednocześnie swoje nazwisko). Kurierzy są bardzo elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.

Ceny netto czy brutto?

Za nasze usługi i towary operujemy zazwyczaj cenami netto (do których należy doliczyć odpowiedni podatek VAT). Dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o ustalenie szczegółów z naszym pracownikiem.